FANDOM

Postać
Arald

Pełne imię Arald
Płeć Mężczyzna
Kraj pochodzenia Araluen
Miejsce zamieszkania Zamek Redmont
Profesja Baron
Broń miecz
Tytuły baron lenna Redmont
Wiek w serii 40-50 lat
Rodzina Sandra (żona)
Przyjaciele Duncan

Rodney Halt

Baron Arald - pan na zamku i lennie Redmont. Założył sierociniec, w którym zamieszkali m.in. Will, Horace, Alyss, Jenny i George. Jego żoną jest lady Sandra.

Wygląd i charakterEdytuj

Był wysokim, barczystym mężczyzną, aczkolwiek wszyscy znając zamiłowanie wielmoży do jedzenia, zdawali sobie sprawę, iż jego sylwetka nie składa się wyłącznie z mięśni. Nosił krótką, starannie przystrzyżoną czarną brodę. W Ruinach Gorlanu miał 42 lata. Bardzo honorowy i odważny człowiek, razem z Rodneyem najlepszy rycerz zamku Redmont. Był dobrym człowiekiem, bratał się z ludem. Odznaczał się poczuciem humoru, którego nikt nie rozumiał, nad czym wielmoża ubolewał.

Ruiny GorlanuEdytuj

Arald był obecny w czasie Dniu Wyboru, gdzie bardzo współczuł Willowi. Później, razem z sir Rodneyem walczył z kalkarami. O mały włos nie zginął w tym starciu.

Płonący MostEdytuj

Był bardzo dumny z Willa, gdy dowiedział się o spaleniu mostu i cieszył się niezmiernie z jego powrotu do kraju. Uczestniczył też w walkach na równinie Uthal, gdzie był jednym z dowodzących.

Okup za ErakaEdytuj

Na ślubie Halta i lady Pauline poprowadził całą ceremonię Twierdził, że już wcześniej zauważył, że coś między nimi iskrzyło.. 

Zaginione Historie Edytuj

Poprowadził ceremonię ślubu Willa i Allys. 

Bitwa na wrzosowiskach Edytuj

Arald przybywa z posiłkami z Redmont do Zamku Araulen. Później uczestniczy w bitwie na wrzosowiskach Hackham.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki