FANDOM

Arisaka Shimonseki - głowa klanu Shimonseki, bardzo wpływowy Senshi w całym Nihon-Ja, sprzeciwiający się równoprawnej polityce cesarza Shigera Motodaty. To buntownik i zdrajca, który wywołał rebelie przeciwko cesarzowi.  

Charakterystyka Edytuj

Arisaka jest bardzo wpływowym senshi oraz dobrym dowódcą i wojownikiem. Bardzo sprawnie umie władać mieczem, jednak jego postępowanie, zdrada, nielojalność oraz złe traktowanie zwykłych ludzi, stanęło mu na drodze aby stać się wielkim wodzem.

Arisaka utrzymywał, że tylko senshi mają prawa władać w Nihon - Ja. Otaczał pogardą zwykłych nihończyków.

Historia Edytuj

Przed Akcją Edytuj

Arisaka urodził się jak senshi i był szkolony od 10 roku życia na wojownika (tak jak wszyscy senshi), był bardzo dobrym wojownikiem. Arisaka był głową klanu Shimonseki. Po śmierci cesarza Nihon-Ja, który nie pozostawił dziedzica, kandydował to tronu cesarskiego. Jednak na cesarza ostatecznie został wybrany Shigeru Motodato. Arisaka znienawidził nowego władcę, gdyż uważał, że to mu należy się tron. Arisaka zaraz po cesarzu był najpotężniejszą osobą w kraju.

Arisaka był zwolennikiem dawnych tradycji uważał, że tylko senshi należy się władza w cesarstwie. Z tego powodu od razu wpadł w konflikt z cesarzem Shigeru, który dążył do zwiększenia przywilejów kikorich kosztem senshi.

Bunt Edytuj

Konflikt pomiędzy cesarzem , a Arisaką narastał. W końcu osiągnął taki poziom, że Arisaka zdecydował się obalić cesarza i samemu przejąć władzę. Arisaka rozpoczął swój bunt na początku jesieni, kiedy cesarz jeszcze przebywał w swojej letniej rezydencji. Shigeru podejmował wtedy dwóch gości z Araluenu -sir Horacego Altmana i George'a Cartera. W tym czasie Arisaka zebrał wojska i uderzył na Ito -stolicę cesarstwa. Dzięki temu zdobył stolicę i rozbił armię cesarską, której resztki wycofały się w kierunku letniej rezydencji cesarskiej. Arisaka postanowił od razu pozbyć się cesarza, więc zaraz po zdobyciu miasta wyruszył przeciwko Shigeru. Jednak cesarz został ostrzeżony przez resztki swoich wojsk i zdecydował się wycofać na północ w stronę gór.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki