FANDOM

Postać
George Carter

Pełne imię George Carter
Płeć Mężczyzna
Kraj pochodzenia Araluen
Miejsce zamieszkania Zamek Redmont
Profesja Skryba
Kolor cery Jasna
Przyjaciele Will Treaty

Alyss Mainwaring
Horace Altman
Jennifer Dalby

George Carter - chudy i żylasty chłopak. Przyjaciel Willa z sierocińca barona Aralda przy zamku Redmont. Jego marzenie o zostaniu prawnikiem spełniło się w Dniu Wyboru. Nowym mistrzem George'a został skryba Nigel. W późniejszym czasie chłopak stał się jednym z najlepszych prawników królestwa Araluenu.

OsobowośćEdytuj

George zawsze wszystko lubił przesadnie analizować, roztrząsać sprawę z każdej strony. Początkowo był nieśmiały i wstydliwy, ale potem nabrał pewności siebie. Szybko nabrał odwagi i wprawy w swojej pracy. Tak jak pozostali, uwielbia babeczki Jenny.

Biografia Edytuj

George w pierwszej części zostaje przyjęty do szkoły Skrybów. Podczas Dnia Wyboru stracił pewność siebie i ledwie mógł mówić. W Dniu Plonów jest oburzony zachowaniem Horace'a.

George pojawia się także w dziesiątej części gdzie z Horacem przemierzają Nihon-Ja razem z cesarzem. George jest niezadowolony z faktu, że tak długi czas musiał spędzić w siodle. Kiedy nieprzyjaciele napadli na eskortę cesarza George ratuje Horace'a przed postrzeleniem z łuku, a sam zostaje ranny. Gdy Horace postanawia zostać w Nihon-Ja i pomóc cesarzowi, George próbuje go namówić aby odjechali, twierdząc że to nie ich sprawy. Kończy się jednak na tym, że Horace został, a George wrócił do Araluenu aby powiadomić pozostałych o buncie w Nihon-Ja.

W pozostałych częściach nie odgrywa znaczącej roli.