FANDOM

Postać
Keren

Pełne imię Sir Keren
Płeć Mężczyzna
Kraj pochodzenia Araluen
Miejsce zamieszkania Macindaw, lenno Norgate
Profesja rycerz
Broń Mesmeryzm, Miecz
Tytuły lord uzurpator zamku Macindaw
Kolor cery jasna
Wiek w serii 30-40 lat

Sir Keren - uzurpator w zamku Macindaw. Miał poczucie humoru i był lubiany przez żołnierzy. Dowodził żołnierzami z zamku Macindaw, lecz niepodobały im się jego poczynania, więc odchodzili. Na ich miejsce Keren zatrudniał bandytów. Keren chciał być lordem Macindaw, lecz niemógł. Sprzymierzył sie więc ze Skottami i zawarł z nimi układ że odda im zamek w zamian za pieniązde.

Czarnoksiężnik z PółnocyEdytuj

Sir Keren był lubianym dowódcą, kuzynem Ormana. Wojownicy widzieli w nim prawdziwego władcę. Za to panujący w zamku lord Orman wydawał im się tylko nudziarzem do późna przesiadającym nad książkami. Dodatkowo Keren sprawiał dobre wrażenie - miał poczucie humoru. Tak też odebrał sytuacje Will, gdy pod postacią rybałta odwiedził zamek Macindaw. Wkrótce jednak okazało się, że było to mylne wrażenie. Okazało się, że Orman został otruty tak samo jak jego ojciec. Syron już ledwie dychał. Wszyscy myśleli, że to klątwa złego Malkallama. Lord jednak uświadomił Willowi całą prawdę - to Keren stoi za zatruciami, aby objąć faktyczną władzę w zamku. Twierdzi też, że Malkallam to zwykły uzdrowiciel. Orman, Will oraz Xander - sekretarz Ormana uciekają w nocy z zamku kierując się do Lasu Grimsdell. Tymczasem Keren więzi w wieży Alyss, która wyznała, że nie jest tą, za którą się wcześniej podawała.

Oblężenie MacindawEdytuj

Keren stosuje mesmeryzm, czyli wprowadza ofiarę w trans i w ten sposób wyciąga z niej informacje. Tak samo było z Alyss. Keren nawet chciał się z kurierką ożenić. Zachęcał ją tym, że dziewczyna może być baronową w Galli. Sir Keren zdradził Araluen. Zbratał się z Skottami. Mieszkańcy Północy mieli za jego pomocą wprowadzić swoje wojska na teren królestwa i po okupacji przyłączyć Norgate do swojego kraju. Tak jednak się nie stało, ponieważ poselstwo skottyjskie zostało w porę zatrzymane w drodze powrotnej, o której uzurpator nie mógł wiedzieć. W końcu Will i Skandiainie zdobyli zamek. Keren zginął polany silnie żrącym kwasem przez Alyss. W szalonej panice wyleciał z okna wieży.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki