FANDOM

Postać
MacHaddish

Płeć Mężczyzna
Kraj pochodzenia Picta
Profesja wojownik (dyplomata)
Broń miecz
Wiek w serii 30-40 lat

MacHaddish - generał Skottów. Zmierzał wraz z małym oddziałem do zamku Macindaw, gdzie miał przeprowadził z Kerenem rozmowę. W drodze powrotnej wszyscy jego ludzie albo zginęli, albo zostali pojmani przez Skandian Willa. Zwiadowca chciał udaremnić atak na Araluen z Północy i lata długiej wojny. Celem Skottów było opanowanie i przyłączenie do swojego państwa Norgate. Tylko jeden człowiek uciekł ciężko poraniony z napadu Skandian.

MacHaddish także próbował się uratować, ale niefortunnie dla niego zaczął go ścigać zwiadowca Will. Ten jednak nie chciał zabić Skotta, za to MacHaddish jak najbardziej by się do tego posunął. Był bardzo dobrym wojownikiem i prawie zwyciężył z Willem w walce na noże. W ostatniej chwili przyjaciela uratował Horace.

MacHaddish trafił w niewolę, został przywiązany do drzewa. Nikt nie umiał jednak wycisnąć z niego informacje o planach Kerena. Udało się to dopiero, kiedy zobaczył skottyjskiego demona, Serthrek'nisha (będącego wytworem iluzji Malcolma) przestraszył się tak bardzo, że wszystko opowiedział dostarczając danych Willowi i jego przyjaciołom.

MacHaddish jak wszyscy Skocci ubierał się w kilt, malował twarz na niebiesko i nosił krótki miecz przy pasie. Miał tylko jeden warkoczyk na głowie, reszta włosów została wygolona.

Klan MacHaddishEdytuj

MacHaddish jest to także ród skottyjski, do którego należał generał. Zwołaniem bojowym rodu było Na cha'rith Nambar! MacHaddishowie mieli nadciągnąć razem z rodami MacKentick i MacFrewin jako pierwsi w sile 200 ludzi, zdobyć zamek Macindaw i wedrzeć się w głąb lenna Norgate.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki