FANDOM

Macindaw1

Macindaw - zamek położony na północy lenna Norgate, wybudowany do obrony przed Skottami.

WyglądEdytuj

Zamek jest ogromny, wybudowany w kształcie kwadratu w całości z ciemnego granitu na wysokim wzgórzu. Budynek nie jest ładny, ale można go bardzo skutecznie bronić. Dookoła wykarczowano las, by żaden najeżający oddział nie mógł podkraść się niepostrzeżenie. Mury posiadał solidne, wykonane z kamienia wzniesione na ok. 5 metrów. Miał cztery wieże w czterech rogach zamkowych. Na środku stał najwyższy stołp (ok. 30m wysokości). Macindaw posiadał także lochy, most zwodzony oraz fosę, ale tylko od strony południowej.

GarnizonEdytuj

Macindaw posiadał garnizon liczący blisko trzydziestu wojowników w tym sześciu konnych rycerzy. Jednak w obliczu większego zagrożenia można liczyć na posiłki z Zamku Norgate.

KomnatyEdytuj

Komnata OrmanaEdytuj

Macindaw2
Lord Orman zapełnił swoją komnatę wieloma książkami i zwojami o magii i praktykach czarodziejskich.

Inne komnatyEdytuj

Cela w stołpie była urządzona skromnie. Właściwie wszystkie komnaty były dość surowo umeblowane. Wojownicy mieli także swoją komnatę-koszary.

Znani lordowieEdytuj

Władcy Mancindaw przybierali tytuł lorda. Odpowiadali przed baronem. Byli więc stopień niżej w hierarchii niż zwiadowcy.

Miejsca w pobliżuEdytuj