FANDOM

Norgate - jedno z pięćdziesięciu lenn Araluenu. Leży na północy królestwa, od północy graniczy z Pictą. Przez lenno przepływa rzeka Oosel.

Znaczenie i militaria lennaEdytuj

Norgate jest bardzo ważnym lennem z widzenia strategicznego. Na północy lenna leży zamek Macindaw, twierdza wybudowana specjalnie po to, aby bronić lenno i królestwo przed Skottami. Norgate jest jedynym lennem z dwoma zamkami. Baron rezyduje w Zamku Norgate. Norgate posiada dość liczebny garnizon liczący około stu pieszych i dwadzieścia konnych wojowników. Wiadomo jednak, że lenna Południa mają lepiej wyszkolonych żołnierzy od lenn Północy.

Zdrada KerenaEdytuj

Keren, uzurpator Macindaw zdradził kraj i sprzymierzył się ze Skottami. Mieszkańcy Picty chcieli okupować lenno Norgate, a potem przyłączył je do swojego kraju. Na szczęście działania zostały w porę przerwane przez Willa, Horacego, Malcolma, Gundara, Trobara oraz trzydziestki Skandian, którzy zdobyli zamek przed przybyciem Skottów.

Zwiadowcy w lennie NorgateEdytuj

  • Meralon, zwiadowca jednak nie dotrzymywał swoich obowiązków, żeby powstrzymać Kerena musiał przyjechać Will, zwiadowca innego lenna. Meralon został zdjęty ze stanowiska.
  • Gilan
  • Harrison

Więcej z Fandomu

Losowa wiki