FANDOM

Postać
Lady Pauline

Płeć Kobieta
Kraj pochodzenia Araluen
Miejsce zamieszkania Zamek Redmont
Profesja dyplomatka
Broń szabla
Tytuły Mistrzyni Szkoły Dyplomacji Zamku Redmont
Kolor włosów jasne
Kolor cery jasne
Wiek w serii 45-50 lat (w 12 tomie ok. 60)
Rodzina Halt O'Carrick (mąż)

Alyss Mainwaring (przybrana córka)
Will Treaty (przybrany syn)

Pauline DuLacy - jest Mistrzynią Szkoły Dyplomacji w zamku Redmont. Otrzymała swój tytuł jako wyraz uznania dla zasług położonych w pracy na rzecz polityki zagranicznej królestwa. Potrafi bardzo dobrze posługiwać się nożami. Przez lata kochała Halta (to uczucie było odwzajemnione, lecz Halt był bardzo nieśmiałym mężczyzną), lecz nie ujawniała swojego uczucia.

Ruiny GorlanuEdytuj

Lady Pauline pierwszy raz pojawiła się na początku Ruin Gorlanu, w Dniu Wyboru. Wtedy to Alyss chce dołaczyć do kurierek. Kobieta bez wahania przyjmuje dziewczynę do Korpusu Dyplomatycznego i zostaje jej mentorką.

Okup za ErakaEdytuj

Książka Okup za Eraka zaczyna się, gdy Pauline i Halt planują, kogo zaprosić na ślub. Oboje zapomnieli o przydzieleniu funkcji królowi Duncanowi. Lady Pauline specjalnie dla niego wymyśliła funkcję patrona, którego głównym zadaniem było podarowanie parze bardzo drogiego prezentu. W tejże części odbywa się także ślub Halta i Pauline.

Wkrótce po ślubie kobieta z niechęcią żegna się z mężem, który musi wyruszyć na poszukiwanie Eraka.

Zaginione HistorieEdytuj

W ostatniej części lady Pauline jest obecna na ślubie Horace'a i Cassandry. Potem razem z mężem uczestniczy w ceremonii ślubnej Willa i Alyss. Podczas tego wydarzenia Pauline nazywa Halta "starym oszustem", gdy zauważa, że jej mąż płacze.

Wygląd i charakterEdytuj

Lady Pauline jest wysoka, elegancka i pełna wdzięku. Ma siwe włosy i choć z pewnością nie jest już tak piękna jak kiedyś, ale nadal "potrafi zawrócić w głowie niejednemu mężczyźnie". W późniejszych latach uznaje Alyss jako swoją córkę, a także po ślubie z Haltem - Will'a jako syna, gdyż Halt traktował Will'a jak własnego syna.

Pauline jest miła i opiekuńcza, ale także niewątpliwie sprytna i przebiegła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki