FANDOM

Redmont

Zamek Redmont

Redmont - lenno, w którym rezyduje baron Arald i jego małżonka lady Sandra, a do którego przypisany jest jako zwiadowca Halt. Tutaj, w sierocińcu barona wychowali się Will, Alyss, Horace, Jenny i George. Jedna z największych i najważniejszych baronii królestwa Araluenu. W Królach Clonmelu do Redmont przydzielony zostaje też Will, jako członek grupy do zadań specjalnych.

Rolę Mistrza tamtejszej Szkoły Rycerskiej pełni sir Rodney, Mistrzyni Dyplomacji - lady Pauline, Kuchmistrza - Chubb, Mistrza Skrybów - Nigel, Mistrza Szkoły Ujeżdżania - Ulf.

Plan zamkuEdytuj

Jest zbudowany na planie trójkąta z wysokimi basztami w każdym narożniku. Na dziedzińcu stoi najwyższa wieża, czyli donżon, w którym mieszczą się: gabinet i sypialnia barona oraz biura ważnych urzędników. Zamek zbudowano na skale żelazistej. Kiedy zachodzące lub wschodzące słońce stoi tuż nad horyzontem, mieni się czerwonawym blaskiem.

Etymologia Edytuj

Nazwa zamku pochodzi od wyżej wspomnianego koloru skał przy zachodzie, czy wschodzie słońca, ponieważ Red Mount w języku angielskim znaczy Czerwona Góra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki