FANDOM

Sean O'Carrick - syn księżniczki Clonmelańskiej Caitlyn, siostrzeniec Halta i króla Ferrisa. W czasie rządów swego wuja, króla Ferrisa był namiestnikiem i zarządcą nad dobrami królewskimi. Po śmierci Ferrisa i zrzeczeniu się praw do korony przez Halta, objął tron królestwa Clonmel.

Charakterystyka Edytuj

Sean był wysokim i szczupłym młodzieńcem. Miał ciemne, kręcone włosy. Szlachetny i uczciwy, miał posłuch wśród żołnierzy Ferrisa. Chcąc, nie chcąc król musiał liczyć się ze zdaniem swego krewniaka. Sean z całą pewnością miał talent administracyjny i wojenny.

Historia Edytuj

Przed akcją książki Edytuj

Urodził się w rodzinie królewskiej jako syn Caitylyn O'Carrick, siostry Ferrisa i Halta O'Carricków, w młodości zmarła mu matka. Sean kiedy dorósł z całą pewnościom musiał się zasłużyć u swego wuja króla Ferrisa, gdyż ten wyznaczył mu stanowisko namiestnika, Sean cieszył się sporą popularnością wśród żołnierzy niechętnych jego wujowi, po mimo że nie pochwalał niektórych zapędów swego królewskiego wuja, był wobec niego całkowicie lojalny.

Królowie Clonmelu Edytuj

Sean O'Carrick przejmuje tron po Ferrisie, który został zabity przez Genoweńczyków.