FANDOM

311984 zwl-bitwa-na-wrzosowiskach 589.jpg

Wargalowie - bezrozumne istoty podległe Morgarathowi. Nie znały strachu, dlatego nigdy nie uciekały. Ich naturalnym miejscem występowania były Góry Deszczu i Nocy. Unikali kontaktów z ludźmi, żyjąc i mnożąc się tam. Były nieznane dla mieszkańców Araulenu. Mają bardzo mały iloraz inteligencji, dlatego łatwo nimi manipulować. Nie mieli własnego języka, używali pojedynczych pomruków, które nie przypominały żadnego słowa. Porozumiewali się za pomocą prostych myśli. Byli bezlitośni i całkowicie posłuszni rozkazom. Od czasu bitwy na wrzosowiskach Hackham boją się koni.

Wygląd i możliwości fizyczneEdytuj

Wyglądali szpetnie. Wargalowie byli porośnięci ciemnym futrem, posiadali czerwone oczy, mieli okropne pyski, a jednak utrzymywali się w pozycji pionowej. Nie nosili żadnego okrycia. Mimo zwalistej postury rasa ta mogła bardzo szybko biegać, ponadto cechowali się niezwykłą wytrwałością. Walczyli mieczami bądź toporami. Nie umieli się obronić przed konnicą dlatego w starciu z nimi padali jak muchy.

Przeszłość Edytuj

Król Prescot Zdobywca potrafił zapanować nad wargalami i uczynił z nich swych niewolników. Stworzył z nich niepokonaną armię i odnosił zwycięstwo za zwycięstwem. Pewnego dnia rozpił się i alkohol osłabił jego umysł, sygnały mentalne stały się niejasne i niespójne. Wargalowie zbuntowali się, zabili przywódców i zdezerterowali. Skryli się w Górach Deszczu i Nocy.

CiekawostkiEdytuj

  • Jedyną osobą, która zmusiła wargali do ucieczki był ojciec Will'a.
  • Bez kontrolującego je umysłu nie potrafili współpracować.
  • Podczas marszu śpiewali swoje budzące strach pieśni.
  • Boją się koni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki